Geknipt voor de zaak.
Care for Hair is een snelgroeiende kappersketen met zijn wortels in Noord-Holland. Zij onderscheidden zich door een starlike behandeling te geven voor een normale betaalbare prijs. De website trok redelijk wat bezoekers, maar het boeken bleek een lastige opgave. De boekingsmodule is helaas externe software, dus daar hadden we geen invloed op. We hadden wel invloed op de route ernaar toe. Hoe gedraagt een bezoeker zich, wat wil hij weten en hoe snel moet hij richting een afspraak gestuurd worden?
Kabinetsformatie
In 1 oogopslag zien wat Care for Hair biedt
Naast alle mogelijkheden om te knippen, te scheren en te verven, moet er ook duidelijk zijn waar alle kapperszaken zich bevinden. Want als je boekt, moet het heel gemakkelijk zijn om te zien naar welke zaak je toe wilt.
Mobiel
We boekten ook goede resultaten op de nieuwe mobiele website van Care for Hair. We vergeleken de resultaten met het jaar ervoor. Het totaal mobiele bezoekers steeg met + 55.4%, bezoekers (op desktop steeg met 64% en op tablet waren 43.7% meer gebruikers te vinden)!
Uit een bezoekerers-onderzoek (Net Promoter Score) op de site blijkt dat deze heel tevreden zijn met het nieuwe design. De website krijgt een dikke 8+ van de gebruikers.
Bezoekers klikken veel minder snel direct weg na de eerste pagina: het nieuwe webdesign zorgt voor een daling van bezoekers die direct weer vertrekken van maar liefst 40% op mobiel.
Centraal Bureau voor de Statistiek
96
/100 op Google Pagespeed
8+
gaven de gebruikers de website (Net Promoter Score)
2200%
stijging van bezoekers die een boeking plaatst
1986%
Stijging van het aantal bezoekers dat binnenkwam met de zoekopdracht 'kapper'