Met 40 jaar ervaring een nieuwe start maken

De uitstraling van een familiebedrijf

In zijn vraag voor een totaalconcept van de nieuwe huisstijl en website moet de ervaring, professionaliteit, familiariteit, betrouwbaarheid en persoonlijke benadering naar voren komen. Het moet voelen alsof Struiksma al jaren meedoet. Maar dan met een art deco stijl, fris, strak en opvallend. Zodat Struiksma Makelaars domineert in het straatbeeld van Sneek, Bolsward en omstreken.
Na 40 jaar heeft Bart de kans aangegrepen om zijn persoonlijke stempel op het makelaarskantoor in Sneek te drukken. Met de naam “Struiksma Makelaars, van huis uit sinds 1974” maakt Bart het kantoor persoonlijk en ontstaat de verwijzing naar de jarenlange ervaring van het kantoor en zijn team.

Aan ons het verzoek om een huisstijl concept uit te werken dat persoonlijke benadering, ervaring en vertrouwen vertegenwoordigd in een hedendaagse art deco stijl.

Kabinetsformatie

  • Avtar
  • Avtar
  • Avtar

De Staat was de enige in de pitch die conceptueel begreep wat ik wilde en het eindresultaat is meer dan goed!


Avtar

Bart Struiksma, Register makelaar-taxateur onroerende zaken

Bart gaf ons vrijheid van creatie en werkte samen met ons toe naar een op maat gemaakte website waarbij de te koop staande objecten een mooie visuele weergave hebben gekregen.


Avtar

Jetze Paulusma, Minister van Handel

Een stel jonge honden die vol aan de slag gaat met hun netwerk. In het proces werden de lijntjes strak gehouden en was het goed sparren.


Avtar

Bart Struiksma, Register makelaar-taxateur onroerende zaken

Art Deco in een modern jasje
Art Deco in een modern jasje
Art Deco

De stijl is gebaseerd op het goede gevoel van vroeger. De kleurencombinatie is in de makelaarswereld uniek.

SWIPE ‘MSWIPE ‘M
slide

slide

slide

slide

slide

Een visueel op maat gemaakte website
Begint met functioneel design en plan van aanpak

Vele makelaarskantoren maken gebruik van standaard templates van het markt dominante Realworks. Bart heeft bewust gekozen om onafhankelijk te zijn. Een bijkomend voordeel van deze onafhankelijkheid is dat je de weergave van je kantoor een aanbod in huizen op maat kunt maken.

Vanuit de positionering, doelen en de doelgroep zijn we gestart met schetsen om te bepalen waar welk element en op welke wijze wordt gepresenteerd.

Goede huizenpresentatie

Op de website van Struiksma kun je meer lezen dan op Funda. Dit maakt het aantrekkelijker om te gaan kijken.

SWIPE ‘MSWIPE ‘M
slide

slide

slide

slide

Een unieke en visuele website voor een makelaar met historie.
Een unieke en visuele website voor een makelaar met historie.

Het resultaat
Een unieke en visuele website voor een makelaar met historie

De website van Struiksma Makelaars is visueel, vriendelijk en overzichtelijk. Middels een structurele opbouw van pagina’s, opvallende knoppen en een sticky menu heeft Bart een navigatievriendelijke website voor zijn websitebezoekers. Daarnaast onderscheid Bart zich met persoonlijke boodschappen, de verkoper aan het woord, tablet- en mobielvriendelijke website, zeer visuele weergave van te koop staande objecten en masonry weergave van foto’s.

Bart heeft diverse tools op de website meegekregen om individuele woningen te pushen en persoonlijk contact tot stand te brengen. Een mooi gevolg is dat Bart sinds de nieuwe website weer veel afspraakverzoeken krijgt, waar dat voorheen niet gebeurde.

BAM! Resultaten

4

Maanden doorlooptijd van het totale concept

472

Mails werden verstuurd

4000

Website bezoekers per maand