De Waddenzee heeft ons nodig..

CleanUpXL gaat in drie jaar tijd 800.000 kilo afval opruimen

Het ontworpen logo is een illustratieve weergave van de Grote Schoonmaak; CleanUpXL. Jutters, vissers, duikers, bergers, natuurorganisaties en vrijwilligers slaan de handen ineen om de enorme hoeveelheid afval op te ruimen. Het logo is daarin een kleurrijke en veelomvattende weergave van de schoonmaak. Het beeldmerk representeert de zee en haar schoonheid, het ineenslaan van de handen om gezamenlijke de boel op te ruimen, de route naar een duurzamere wereld en respect voor de zee, de natuur en onze planeet.

Kabinetsformatie

  • Avtar
  • Avtar
  • Avtar
Image

MSC ZOE, kennen we die nog?

De ramp die geschiedde op 1 januari 2019 creëerde een enorme milieuramp. 277 Containers die tijdens een storm in de Noordzee belandden. Een groot drama voor de zee, haar flora en fauna. De MSC ZOE vormt de aanleiding voor onderzoek naar de hoeveelheid afval in de Waddenzee en een gebied boven de waddeneilanden. De schatting is dat er 800.000 kilo aan afval ligt, deels van de MSC ZOE, maar ook van heel veel andere bronnen. Tijd om de boel op te ruimen, tijd voor CleanUpXL!

800.000 kilo afval opruimen
800.000 kilo afval opruimen

Webdesign

Op vrijdag 10 september 2021 is zowel CleanUpXL als project gestart als de lancering van het logo en de eerste pagina van de nog uit te breiden website. In zowel het logo, de huisstijl en in de website (het concept algemeen) is de schoonheid van de zee leidend. Die schoonheid willen we herstellen en vervolgens behouden.

CleanUpXL moet gaan informeren, inspireren en vervolgens activeren. Met zijn allen staan we voor de taak om de schoonheid van de zee te behouden, dus dat betekent een zee zonder containers, plastic, auto’s, vrachtwagens, barbies, tuinstoelen, etc.

Bekijk hier resultaat hier

Webdesign

Informeren, inspireren en activeren

SWIPE ‘MSWIPE ‘M
slide

slide

slide

slide

Centraal Bureau voor de Statistiek

7

partners

1

doel

Ook een unieke website die bij je binnenkomt?